Tuesday 10 May 2011

KENE DENDA TERNAK DENGGI...

Ha...ha.... baru sebentar tadi ada pihak kesihatan datang bernama En. Aris, memeriksa persekitaran Pusat Pertanian Asahan Gemencheh.... dan beberapa orang pembantunya....  check punya check tengok3 ada jentik2 engkau.... pucat lesi muka aku... iyerlah.... dikompoun atas nama pegawai tu... bukan jabatan... berdalih2 aku kata PRA tak cukuplah.... cutilah.... nanti kami clearkanlah.... haram dier nak layan muke sedeh aku ni.... Last2 trick bodo aku kata tak bawak IC...ha..ha... bodonyer aku!!!!  iyerlah.... dier kata JOM KEBALAI polis coz tak co-operat.... mampuih den mampuih!!!! duit2...duit2.....

Aku amek pakai hp cikai jerk.... tulah imej eh.... tak bape nak cun.... Ha...ha... nilah bonzer2 Pusat Pertanian Asahan...

Jgn Main2 engkau... dalam bilik air pon diorang check,... menyeluruh betul.... kat lubang2 yang tersumbat tu...

No comments:

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......