Wednesday 6 July 2011

Saya Sudah Kawin Dong.....

Kenapa statemen aku ari ni macam ni.... sebab... aku sayang hubby aku coz hanya dier yang aku sayang dan terbaik dari ladang....
  • Aku takkan sia-siakan segala pengorbanan dier selama ini...
  • Aku rindu kat dier- aku rindu rutin harian aku bersama ngan dier... aku trimkan misai dier time dier dah koh2.... bile dier bangaun jerk ... tengok2 sudah sempong.... ha..ha...
  • Aku rindu nak ozom tangan ngan dier_ lumbe sape mandi dulu bile dah petang.... ha..ha... Air+ batu + Burung.... = tapi aku jerk selalu yang kalah...
  • takde sape nak pujuk aku kat sini.... sedeynyer....
  • Rindu nak tengok orkid aku, bunga ros aku, nak masak, ngan ikan2 aku....
Sini semuanya sudah berubah -bah...kawan2 semua dengan single mingle sehinggakan owg sangka aku pon single...

Sayang.... aku windu kat dier nih.....

1 comment:

Anonymous said...

kak jangan sodih2 yo....be strong!!!x lama da nak raya...sabor yer...=)aien nie...

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......