Saturday 23 July 2011

Tuan Tanah tutup Kedai~~~23-julai untill 1 Ogos 2011~~~~

SEBABNYA.... SALE DAH TUTUP!!! PERNIAGAAN DAH TERLALU LARIS DAH SEMENJAK AKU MERANTAU KE UPM BINTULU NI... TRAFIK PON TAK KURANG HEBATNYA... 1OO KEATAS~~~~Hak...Hak... ko dengarlah temberang aku ni.....
Actually aku nak spent time with my lovely hubby lor......
Nak pegi  mana yerk? ada idea tak.....apa yang perkara utama aku nak wat?

PERKARA UTAMA:-
Sumber pic dr googles: Sodap eh.....

  • Masaklah.... perkara yang paling aku rindukan disini.... aku nak masak. tak puas ayik masak dalam rice cooker... tak besar aku nak berkungfu-kungfu
  • Nak Masak :Masak lemak cili api~ Terubuk masak asam pedas~ Rendang ayam  kampung~Ketam sambal~ Buat kek~Masak sotong sambal merah...... huish sedapnya..... bestnyer..... tak sabarnya nak g dapur comel aku ..... Rindu sama dier.....
  • Aku nak masak sedap2 nak bagi hubby aku makan puas 2 coz terangat2 sedih aku bila 1bln  aku kat sini berat dier dah turun banyak dari 85kg.... yang aku ternak lemak dier banyak2 tu telah dilepaskan ke 78 kg.... sian my lovely hubby.... cabar ye.... jap g dinda mashak tuk ier.....

SECOND:-
Seronok aku tengok hubby aku sihat walafiat~~ Kan orang kata kalau nak pikat suami pikat dari perutnya... so, inilah hasil make over aku..... HEBATKAN!
After we're tired to waiting for long time..... camghinilah hasilnya..... nak tahu kenapa terletak sebegitu sahaja? Teka mana satu aku punya n which one belong my hubby??

CELAH Lubang aje... coz sebab itulah aku letak ajer kat lantai tu..... harapan dapat anak2 ikan cencaru.... tapi yang dapat... anak ikan Buntal... keh3....

PENAT sangat dah dinda ni tahap gaban sayang..... muka pon dah berbelang coz whole day mancing....

Sudahlah sayang jom kiata balik~~~ kiata tak mandi agaknya tak da bapak iakan @ mak ikan pon yang nak makan pancing kita....
  • Tentulah nak gi mancing ngan hubby aku.... coz we're addict giler nak mancing .... aku windu kat pancing pink aku..... 
  • Kami kalu tak mancing laut pon sawah pon jadik.... betul tak sayang? eventhought ikan tu kami tak makan pon saje seronok2 membazir masa.....
KETIGA~~~~
  • Balik Kampung lawat awe melaka, ayah melaka, makcik melaka... n then balik umah mak.
  • Tengok movie~~~ ape citer best yer?
  • Tak thau lagi ..... Berjumpa lagi kita seminggu dari sekarang....~~~~ Astavista all blogger!!!

8 comments:

FaiznurIffah said...

untung la balik, lagu background x bole blah...haha

CiK PoT 's said...

ha..ha... mestilah balim eifa... kalau tidak.... apa pon x boleh.... wink2....

CiK PoT 's said...

Eh salah ejaan pulak... bukan balim tapi balik....

maisarah sarah said...

alamak!!!terliur tgk gulai kat atas skali tu.hehe

CiK PoT 's said...

ha...ha... sarah... sodap sampai menjilat jari kalau ko rasa cik pot masak.... ha..ha... piau punyer lemak...

Irfa said...

salam kenal..dr blog kak erna
org kata ,sapa yg minat mancing ni mmg penyabar

CiK PoT 's said...

Salam kenal kembali Irfa.... benar kata2 irfa... kita akan lebih sabar dan menempuhi cabaran.... so jom mancing ikut akak.

BinHussin said...

Yup betul.. aMan kurus sikit dah.. minggu lopeh masa berbuka sama2, nampak sudah berat dia turun... Aman ckp bulan pose nie dia x mkn nasik sgt... hikhikhik...

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......