Friday 22 July 2011

Besok naik fly air-asia KUL BINTULU- KUL KL...

Yahooo!!! Horey........ Da-beda-bedu.... esok dengan izin dan limpah kurniaNya ... aku dapat bertemu dengan MR cayang aku.... flying aku...pukul 6.45p.m dari Bintulu dan  sampai dijangka kul 9.45 mlm.di LCCT Kuala Lumpur.........

Dot~Dot~Dot~

Jap nak ingat ape urusan aku yang belom aku sediakan.... ok :-
  1. Pasport siap! 
  2.  
  1. Dokument2 JPA siap tinggal nak mati setem ajer..!!
  2. Bawak diri jer..... coz untuk balik ni, aku tak beli luggage.... coz mahal... nanti nak balik sini baru aku beli yang 30kg nyer.... tak nak aku jadik macam hari tu.... takpasal2 1kg ajerk lebih aku kena tambah duit RM 30.00.... ha..ha... aku kan hajah bakil.... sampaikan habis semua barang2 aku dikeluarkan dan HARUS di bawa balik oleh kanda aku semua.... O.M.G..... Jadiknya tak berapa nak berbajulah aku kat sini.... pusing2 hari warna hitam2~hitam~hitam~ sampai dak2 ni kata baju aku tak berganti.... huk2 sodeh den...
  3. Alamk pesanan2 orang dari Semenanjung pulak aku blom beli, ada yang kirim kek lapis, keychainlah dan paling tak tahan.... Gambir pon ada??? ha.... nak buat apalah tu.... ohhh nak buat ubat sakit gigi...... Boleh percaya ke??? kuang2-kuang....
Kalau ikutkan pagi besok aku dah depart dah tapi .... adalah pulak lecturer tu nak buat class Admate lah...Bila aku dah change aku nye ticket... boleh ada announce kata kelas di BATALkan??? apa aku nak nak cakap ni?? cuba habaq mai kat aku ni..... rasa nak meletop tahap gaban sudah ni.... takpalah aku kan student..... mana boleh macam2....

Balik ni dapatlah aku jumpe bear-bear basar aku ahak......
Huihai... Serious but de flowerlah.... sape nyer keje nih sayang??? Dindalah ... disebabkan ros di taman kita berkembang mekar....  jadi kutitipkan di sisi telinga mu tanda cintaku padamu.... huarh...power lah ayat dak dinda jiwang ni...... parah3x... Dot!

No comments:

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......