Thursday, 21 July 2011

Rindu Kat My Bear-bear....

Dah lama tak peluk~~~

Dah lama tak cium~~~

Dah lama tak dakap~~~~ si comelku~~~~~

Benar kata orang penantian suatu penyiksaan.... ha..ha... sedetik tanpa bersua dengannya terasa rindu yang membara yang teramat sangat... inikan pula berjauhan dengan mu.... memang sasau dan gila di buatnya.... peneman hanyalah memori-memori yang terindah demi cita yang perlu dilaksanakan....Mana penting , Cita atau Cinta.....??? ha"ah... teringat perbualan aku bersama kanda aku yang tersayang pagi tadi...

Dinda" akulah tu"  :  Assalamualaikum owang disana??? owang disana sihat tak???
Kanda                    : Sihat , bertambah sihat...
Dinda                     : Kanda , kanda nak tahu tak satu Fakta? Penting ni....
Kanda                    : Apa dia sayang..................
Dinda                     : Kanda ni gatallah kawin dengan sorang Student......ha..ha....kanda gatai!!!

Kanda                    : Memanglah kanda kawin dengan sorang student sebab student tu menggatai    
                                 sangat dah nak kawin.... jadi kanda yang hansome ni pon, TERPAKSAlah.....
                                  kah...kahh...kahhh(gelak terguling2 dier)

Dinda                   : Jahatlah sayng ni, orang nak pekena dier, dier pulak yang pekena 
                               orang....Takpelah... Assalamualikummmm..........................................Bye... full
                               stop!!
Moral of the story... bercinta selepas kawin ni memang terlalu indah ..... untuk dihayati dan dinikamati.... Setahun bagaikan sehari yang berlalu.... ceh2...... jiwang pulak aku dikala malam menjelma......aku harap besok pagi adalah lebih indah untuk dinikmati.... dan mungkin ada sesuatu yang tidak terduga ke.... dan tidak ternilai untuk diperolehi..... amin..............

2 comments:

Ms. LaLA said...

halamak...pengolahan ayat kurang memuaskan kan.. cuba buat karangan dengan lebih baik lg ye... hihi...

CiK PoT 's said...

Yolah cik lala oi.... boto cakap ko... dah duk sini asyik berblog aje lah kan....

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......