Friday 18 February 2011

BUTTON BADGE KAWIN CIK POT

ii

Inilah Button Badge yang aku tempah time aku kawin dulu dengan My Cyg... Biasanya kendurikan pakai Bunga duit bagi geng-geng yang buat kerja dan makcik-makcik dan pakcik2 yang dok berpeloh-peloh memasak kat dapur tu.... tapi untuk majlis cik pot.. Cik pot buat lain daripada yang lain sikit.... barulah ada kenangan nanti... kat orang2 kampung aku tu... yelah nak balik kampung bukan selalu pun..... he..he.. Tapi jangan tak tahu... boleh gak lekat duit kat bawah pin button badge tu... nanti baru lah orang excited nak pakai nak lagi gempak ko... lekat DUIT MERAH... tapi aku calour biru lekat kat button tu.... kalu engkorang bolehlah.... Aku pon dulu tempah guna Internet gak... nak kata was-was tu memnglah ada kan ....macam aku terpikir seperti~~~~
  • Besar ke kecik ke dapatnye?
  • Sampai ke tak ni kat umah aku... ke Cik Pot dah terkelepet ni...( Kene tipu ler)
  • tapi Semuanya berakhir bila pejabat pos kol aku suh amek barang sekotak engkau.....  EXCITED giler aku nak bukak nye...... Bukak2 hasilnya memanglah teramat cantik ko.... buat paper biasa jerk... pic kita tu macam plastic tau... kena air pon tak pe.... 
Tapi sekarang ni dah tambah mudah korang nak beli or design Button Badge korang..... korang click jer
HEARTBEAT giv tu yang paling atas ada kat blog hazwanihasman A.k.a Cik Pot nih. Korang dapat info aku .pon dapt earning.... adalah RM 0.04 sen setiap korang click so kalu korang nak click bebanyak pon di persilakan he..he...... semua ada... macam-macam ada... terutamanya lengkap tuk orang kawin... contohnya:-............. t-shirt, button badge, design kad kawin cantik-cantik dan macam2 lagi.... cawan ada gambar muka kita pon boleh.... dan 100% sampai tempahannya kat korang. InsyaAllah..

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......