Friday 6 May 2011

Kenapa aku semakin malas Update Entry....

Entahlah.... hidup kita ni kadang-kadang macam ombak.... sekali pasang..... beria-ria aku update.... bila dah surut.... haram kejadah aku nak sentuh pon.... itulah lumrah kehidupan....3hb-hingga 5hb , aku lawatan kerja ke Terengganu meninjau Inovasi terkini sistem penanaman dalam pasu menggunakan nama Auto vase... kosting agak mahal namun ia amat berbaloi dan boleh dipai berkali-kali.... Perjalanan adalah amat meletihkan.... naik van bayangkanlah bagaimana sakitnya pinggang aku.... Dapat pulak seorang usahawan yang amat suke berceloteh panjang..... tak boleh tido aku dibuatnya... cakap lepas- mulut tak berinsuran... entahlah, macam -macam manusia sekarang ni... ragam nya....

No comments:

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......