Tuesday 2 August 2011

Sehari bersama Pn Solatie Hj Saris.

This story about my mak. masa hubby aku g keje  dan aku berdua sahaja dengan mak aku... 
~Permulaan nya gini~~~
Ha..ha... bagus tak aku.... kesian mak aku pulak yang kena bawa kete balik ke kg Peradong Jelebu. Aku pulak dok sebok snap2 amek gambar  tengah dier bawak keta

Wajid 2 dah tak sabar dah mak nak mengacau eh... sabar eh mak


Cantik emak aku ni, patutlah dulu digelar Primadona kg Jelebu... Baik, Penyanyang, dan lengkaplah semua pakej.... bawak slow mak... jangan laju2 ye

Sebabbya dah tak sabar sangat dah dier nak g mengacau wajid durian dier kat kg tu.... deringan tepon pon dah berdering2 dah dari kakak mak

Dalam pukul 6 nak ke 7 kami pon balik Poland semua... sebelom tu jomlah singgah g pasar mak. ngabihkan duit sekupang dua... banyak gak aku borong shawl coz murah.

Sebelom balik pula sempat g mak membelek ikan kerisi ye.... aku pulak tengah dok tepi makan tonggek ayam goreng. ak kata hubby aku patutlah aku ni suke bberceloteh.... ada-ada je cite "padon" cite tak masuk akal aku karangkan tuk die.... ha..ha...
Habis sudah bah

No comments:

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......