Sunday 14 August 2011

Padan Muka Aku....

Ha..ha.... orang penah berkata.... Jangan Terlalu over confident dengan sesuatu benda... Ha... Sekarang Ayat ni benar2 dah terkena kat batang hidung aku sendiri. Yelah..... Kisahnya hari ni aku ada test ICT...
Kononnya malaslah nak translatekan semua note ICT dalam BM. so aku pon dok terus menghafal berpuluh2 kali dalam BI.... Habis semuanya aku baca.... baca... dan Hafal....
Kononnya nanti dapat full Mark lah kalu jawap test nanti....

Kesudahannya..... soklan 1, 2 boleh lagi aku jawap .... Last2 masuk aje.... dah bahagian C nak kena huraian ..... MAMPOS satu kejadah pon aku tak dapat jawap..... Lupa satu point.... semua Hilang.....

Kesudahannya....

Tension . n thn g join bebudak ni makan chiken hart........................

1 comment:

CikLaLA said...

hadoii... salah cara kau blaja tu... jangan menghafal tapi kau kene faham lah syg... kalau dah faham semua kau kompem leh jawab... x kisah camne die pusing soklan skalipon mesti kau boleh pusing2 balik.. :) jangan hafal.. tapi kene faham.. ok.

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......