Monday, 12 December 2011

Short Term Pain, Long Time Gain!!!

Salam semua, ha..ha... ini adalah ayat izi yahya yang aku dengar pagi tadi... terasa kena lah pula... kat batang hidung ni.... .hi..hi.... terasa nak meluahkan sesuatu tapi ..
Ceghitanya.... AKU TAK SUKA DENGAR ORANG POMPUAN MENGOMEL.... nasiblah aku ni jenis yang sempoi jek...  tak suka bising2... cuma cepat hot je... hot...

Cukuplah kat pejabat tu sorang aje yang suka membising.... jangan lah pula kerani pun suka mengomel... tak sukalah... tak suka... kerani ... kerani.... mentanglah aku masuk keje untuk sementara waktu ni.... suka2 nak ambil kesempatan ye... nak jadikkan aku PRA N1....   dah lah senarai tugas aku tak de kene mengena langsung dengan tugas PP... tak pe... takpe... lah makcik Pah.... Tuhan tu maha Adil... sekali ko sekat rezeki orang dan menyukarkan kehidupan seseorang....  sebanyak tu jugalah Tuhan akan memberi kejayaan pada orang tu......

2 comments:

aeyla said...

Dia kan sayang wanie!!.org yg berjaya bermula dr bawah yunk!! Jadikkan tu sbg penguat semangat okeh..n think +ve.

CiK PoT 's said...

InsyaAllah Puan Aila, saya cuba menjadi kuat dan tak mudah putus semanagt....

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......