Wednesday 14 December 2011

Sakitnya Kena Cucuk.....

Semalam aku amik half day coz kena pegi klinik Kesihatan Palong 9.. Mak aku teman... Malam tu dah puasa dah dari pukul 12malam sampailah ke pagi tu...  Pegi2 kena amik darah dulu... hu..hu... aku ni dah lah takut sangat dengan jarum... tapi nak cover cun  depan nurse yang cute tu aku wat stedy jek....


 auwww.... ( malu aku terjerit sikit bila jarum dah tercucuk) he..he...
pastu kena g minum air gula pulak kat kaunter depan tu....Pekat giler...  dah sudah kena tunggu 2 jam baru leh amik darah semula... keh2.... ingatkan boleh makan... nurse kata "Tak boleh"....


Dan bermulalah kegoyahan iman aku .... di sebabkan Mak  aku ngajak makan mee kari.... uiaii.... dia leh kata "" alah makan aje ngah.... mak dulu boleh"  tapi aku takut gak misi tu marah nanti... aku telan air liur jelah.... dapnyer..... ish2....


Balik semula amik darah lagi sekali.... aku pon stedy gak lah masuk dalam bilik cucuk tu.... aduh.... misi lain pulak.... 
Tadi tangan mana dik"? tanya dia jawab aku "  kiri"  ok kita ambil tangan kanan pula.... 


Misi tu cucuk , punya cucuk tak kuar2 darah aku.... tahu2 air mata aku dah leleh dah.... ha..ha.... sakit ke dik? dia tanya.....

 "  Tak"  Jawab aku.... dalam hati.... "   sakitlah dah di tekan2 jarum tu berkali2... hu..hu.... malu aku semalam... Kalau aku orang kaya aku nak carik misi yang lembut  je.... servis tuk aku sorang jerk... tak lah dapat misi yang ganaz macam semalam.... :-) .

No comments:

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......