Sunday 13 March 2011

I'm Single....

ha..ha... sekejap jerk eh aku single eh... sampai 19hb ni coz Cayang aku g outstation.... cian dier.... cian aku..... ghindu... ha..ha... sejak akhir 2 ni aku malas bebenor  nak ber entry2 ni.... entahlah sakit 2 jerk sengal2 badan.... tok moh kata pembawakan budak kot.... but Doc kata ???? entahlah tak tahu aku eh... korang wish me good luck jelah... moga aku dapat melahirkan baby yang cukup sifat dan sempurna. Amin..pelik near 3mth gak lak aku tak bleeding or .... tapi nape eh?....confius aku aku... ke agaknyer hormon aku terganggu coz my work nih selalu berhadapan ngan chemical2 racun dan pelbagai bendaalah yang memudaratkan nih..... hih.... mintak simpang malaikat 44.... hope everthing ok....
n satu lagi aku suke godek2 kat blog borak kosong syok..... hilang segala gundah gulana hati patik, tuanku....thank ye tuan punye blog buat hati patik gumbira...

2 comments:

ZAIDAHTUL AKMAL said...

Kene rajin2 minum susu kalau keje ngan chemical2 ne...coz susu leh meneutralkan badan...huhu... Bujang la ne eh...take care cik pot..

ISZA said...

jaga diri baik2 tau.. jangan lupa pandang belakang.. heheh

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......