Monday 7 March 2011

Header CUN dari Cik Liz....

Sowylah kalau ader owang nak kutuk aku.... baik aku ngaku jerk yang IT @ Bloq aku ni suam2 ajer... tak cun or marbelos pon cam owang lain.... TAPI.... sape taknak cantikkan .... of cos lah aku nak header yang cun .  so aku try cume memasukkan diri aku untuk contest dari Cik Liz kite ni http://sharingland-lyza.blogspot.com/....
Untung nasib timbul kalau taknye pon tenggelamlah.... pakai ajerlah beloq aku yang entah ape2 ni.... tak pelah....
Nak jugak aku tengok belog aku ni cantik cun melecun macam belog http://sharingland-lyza.blogspot.com/ ( CiK LIZ ) kite ni.... comel sesangat . ada pic barbi doll ... kemas , dan sejuk jerk mata memandang.... sory eh Cik Liz Cik Pot ni tak reti nak link2 ha...ok tak .... kasi lah Cik POt satu free Header free eh.....

bace lah kat bawah ni....

STICKY POST, SILA SCROLL UNTUK LIHAT ENTRY TERKINI-

Assalammualaikum & hai...

okeh okeh kasik kecoh sikit...aku nak buat GA ni rasa2 ada yang nak join ker kikii...simple jer aku buat xada syarat2 nak suruh korang follow blog aku ni ke tak up to u nak follow, xada banner semua....dialukan semua join, janji ada blog....xada blog sila buat hihi...okeh...just buat entry simple pasal blog aku hihi....

hadiah 
customize full blog + header 

tarikh tutup 
4.4.2011 

4 comments:

lezaqasandra said...

tenkiu 4 join cik pot...hihi...dun wori nnti sy bg okeh.. :)

CiK PoT 's said...

mekasih... ha..ha... [pasni cantik ler belog Cik PoT.... hu..hu

Anonymous said...

emm cik pot,cik liz tu mmg baek taw urgnye..header kat blog saya tu beliaulah yg buatkn dgn"rela hati"...opss tertulis plak..ngehx3..

salam kenalan......apepun slmt berbloging.....Daa :p

den nghaso mcm kenai je ,ni ank mak cik leha ke?
bhahaha.lariiiiiiii..

CiK PoT 's said...

hoo..ho... iye ke? ni tak sabar ni... Bukanlah...bukan anak makcik lehha...twik2... kejarrr/// ho..ho

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......