Thursday 4 August 2011

Kalau... Kalau....

Kalau kita hidup ni semua kalau apa yang akan di kalaukan?  Kalau aku.....
  1. Kalau aku Bilonnair aku nak beli kapal terbang peribadi sendiri, beli rumah seluas 1 daerah.. lengkap dengan segalanya2 nak berjalan ditaman2 rumah aku pon aku kena pakai kereta @ kereta cam kat golf club tu.ha...ha.. kalulah...
  2. Kalau aku bukan manusia aku nak jadi bintang dilangit yang sentiasa berkelip dan bersinar mengindahkan malam yang kelam.
  3. Kalau aku penyanyi no.satu dunia, aku nak  bukak studio yang besar khas untuk aku memekik sorang2.
  4. Kalau aku boring...``````` Macam nilah jadinya'''''''......................

No comments:

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......