Thursday 4 August 2011

Menghampiri Kejayaan...Group Drama 13 Mei 1969

Pertama sekali aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kat geng drama 13 mei 1969... KITA MENGHAMPIRI KEJAYAAN. Walaupon Kita hanya No.2, Namun itu sudah cukup dan setimpal untuk kekurangan kumpulan kita... Memang kita boleh menjadi yang lebih terbaik, cuma kesalahan2 teknikal yang tidak dapat dielakkan.
  1. Dari Latihan di lokasi sebenar kita tidak dapat lakukan kerana  Pak Gat yang jaga kunci BK7 dah halau kita berlatih  sedangkan baru 11.15 malam. Puas dipujuk rayu namun dia tetap dengan pendiriannya. Akibatnya : Kita tidak dapat bajet ruang secara tepat. - 1 point.
  2. Sistem Audio kita yang bermasalah . akibat pertukaran Laptop ke PC pengenalan diri kita tersekat2.. Music menjadi terlalu kuat sehingga meneggelamkan suara setiap para pelakon. Jadi slide terpaksa dihentikan untuk mengecilkan bunyi audio. Secara tidak lansung ia menjejaskan kelancaran kump. kita. -1 point.
  3. Gerakan kemasukan para pelakon yang agak tak berapa nak licin. sebabnya . laluan sisi kanan dan kiri yang sempit. dan berlainan daripada latihan harian kita. Jadi kelancaran terganggu. tumpuan audian terjejas. -1point.
  4. Dialog- Itu perkara lumrah. tak boleh nak kata apa2... setiap orang pasti gugup kalau pertama kali berhadapan orang ramai dan terpaksa berlakon pula. lupa skrip.-0.5 point.
Maka bagi setiap minus... yang telah kita  ketahui.... sejumlah  3.5 markah... dan berbaloilah kiata di nilai dengan Markah 16.5/20.... JADI TERIMA KASIH BUAT SAHABAT--SAHABAT YANG SAMA-SAMA MEMBERIKAN KERJASAMA YANG BAGUS..
Ngundi jangan mengorat pulak..

Sapu bersih... sapu.... sapu

Mariam didera oleh amoi2 cantik...
Kasihan Ali Satar telah meninggal disamping Isterinya yang sarat mengandung.. Gayah....
Pembalasan Kaum melayu terhadap orang cina
Musim demi Musim kini, anak2 yang kau lahirkan bagun dari mimpi , mimpi kehidupan antara 2 pengharapan, kemakmuran yang Hak , Kemenangan yang Mutlak, Anak tercinta di bumi Malaysia... Bla...Bal..Bla....

 Lastly My wish ~~~ LOVE U MY TEAM~~~

No comments:

TeRbaik Dari LadanG.....Just Click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA YANG SUKE DI HEBOH2 KAN ni haa.......